Home » , , , , » De kalder mig Trinity (1970) Full Movie Streaming

De kalder mig Trinity (1970) Full Movie Streaming

Written By Siayu on Thursday, May 4, 2017 | 1:50 AM

Watch Full Movie De kalder mig Trinity in High Definition Format. Full Streaming De kalder mig Trinity in Top Quality. Watch Streaming De kalder mig Trinity in High Quality Video. Download Full De kalder mig Trinity in HD Format. Play Streaming De kalder mig Trinity in High Quality.


It is clear a full beskrivelse af De kalder mig Trinity nedenfor:
  • Original titel : Lo chiamavano Trinità...
  • Film titel : De kalder mig Trinity
  • År for film : 1970
  • Genrer af film : Action, Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1970-12-22
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 110 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.4
  • Youtube ID film : pzNTQ-a_bUE
  • Oversættelse af film : PL,PT,ZH,FR,NL,ES,EN,DE,IT,HU,RU,NO,SV,CS,DA,PT,HE,KO,EL,TR,
  • Aktører film :Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Gisela Hahn (Sarah), Thomas Rudy (Emiliano), Luigi Bonos (Ozgur), Franco Marletta (), Farley Granger (Major Harriman), Remo Capitani (Mezcal), Elena Pedemonte (Judith), Michele Cimarosa (Mexican Prisoner), Terence Hill (Trinity), Ugo Sasso (Sheriff), Dan Sturkie (Tobias), Ezio Marano (Frank/Weasel), Bud Spencer (Bambino), Luciano Rossi (Timmy), Gaetano Imbró (Blond Bounty Killer), Riccardo Pizzuti (Jeff), Steffen Zacharias (Jonathan), Paolo Magalotti (Bandit)

0067355

De kalder mig Trinity is the ideal film manufacured by West Film, utilizing a beskrivelse af filmen er "Den seje dusørjæger Trinity beslutter at besøge sin halvbror Bambino, der ernærer sig som hestetyv og plattenslager. Selvom de to brødre ikke er de oplagte beskyttere, ender de alligevel som eneste værn mellem den onde major Harriman og en gruppe mormoner, hvilket giver anledning til en smule skyderi og store mængder øretæver.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and best bedste skuespillere.

And i første see denne film er jeg ikke helt sikker in the event i including the idé or not. Efter at have set det This can be used to speak about that really like. I definitely recommend denne film for the individuals who enjoy the genre Action, Komedie, Western, . It's possible to ur det free of charge just klikke a button og tilmeld, what you can ur millions of nyeste filmtitler for free.

... Play Movie De kalder mig Trinity in Best Look Video Format 1080p ....




Editor : Giampiero Giunti, Producer : Donald Taylor, Producer : Italo Zingarelli, Director : Enzo Barboni, Dialogue : Gene Luotto, Original Music Composer : Franco Micalizzi, Producer : Joseph E. Levine, Author : Enzo Barboni, Director of Photography : Aldo Giordani, Executive Producer : Roberto Palaggi, Other : Alessandro Alessandroni
Ja, nu du kan se film involverer De kalder mig Trinity helt længde og find den url til dette video De kalder mig Trinity in HD Quality.


Tags: gunslinger, sheriff, saloon, ranch, settler, false identity, brother, drifter, cowboy, mormon, spaghetti western, identity theft,

0 comments:

Post a Comment