Home » , » Jeg hedder stadig Nobody (1975) Play Movie

Jeg hedder stadig Nobody (1975) Play Movie

Written By Siayu on Friday, December 2, 2016 | 2:10 AM

Watch Streaming Jeg hedder stadig Nobody in High Quality. Full Movie Streaming Jeg hedder stadig Nobody in Best Look Video Format. Download Full Jeg hedder stadig Nobody in HD Format. Full Streaming Jeg hedder stadig Nobody in High Definition Quality. Download Movie Jeg hedder stadig Nobody in Top Video Format.


You can observe a full beskrivelse af Jeg hedder stadig Nobody nedenfor:
  • Original titel : Un genio, due compari, un pollo
  • Film titel : Jeg hedder stadig Nobody
  • År for film : 1975
  • Genrer af film : Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1975-12-16
  • Virksomheder af film : Rafran Cinematografica, AMLF, Rialto Film Preben-Philipsen,
  • Landene i film : Germany, France, Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 117 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.8
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : EN,IT,PT,DE,FR,HU,NL,TR,DA,EL,ES,CS,
  • Cast af film :Carla Cassola (Prostitute), Klaus Kinski (Doc Foster), Piero Vida (Jacky Roll), Robert Charlebois (Bill Locomotiva), Patrick McGoohan (Major Cabot), Terence Hill (Joe Thanks), Miou-Miou (Lucy), Rik Battaglia (Captain), Raimund Harmstorf (Sergeant Milton), Benito Stefanelli (Mortimer), Mario Valgoi (Thomas Trader), Gérard Boucaron (Village Idiot), Jean Martin (Colonel Pembroke), Friedrich von Ledebur (Don Felipe), Mario Brega (Coach Driver)

0073036

Jeg hedder stadig Nobody is best film excreted by Rafran Cinematografica, AMLF, Rialto Film Preben-Philipsen, working with a beskrivelse af filmen er "Den charmerende og dovne svindler, Joe Thanks - også kaldet Nobody, rejser fra by til by og optræder som en anden gøgler med mere eller mindre realistiske revolverdueller. En dag beslutter han sig for at kaste sig ud i det helt store svindelnummer, der ikke alene skal gøre ham rig, men også gøre kål på det æreløse amerikanske kavaleri og dermed hjælpe nogle flinke og groft udnyttede indianere til at genvinde det land, regeringen har stjålet fra dem.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and greatest bedste skuespillere.

If you just make an effort hunt for Film efter titel Jeg hedder stadig Nobody, you happen to be on an experienced websted. Her kan du look ahead to gratis eller downloade det out of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You can ur variant nyeste filmtitler free of charge ved at registrere to become medlem. You basically tager 2 mins to register and enjoy an enormous number of nyeste film gratis

... Online Streaming Jeg hedder stadig Nobody in Best Quality 720p ....




Production Design : Carlo Simi, Screenplay : Ernesto Gastaldi, Producer : Claudio Mancini, Story : Fulvio Morsella, Original Music Composer : Ennio Morricone, Editor : Nino Baragli, Production Design : Francesco Bronzi, Assistant Director : Sergio Leone, Screenplay : Damiano Damiani, Executive Producer : Sergio Leone, Director : Damiano Damiani, Director of Photography : Giuseppe Ruzzolini, Producer : Fulvio Morsella, Story : Ernesto Gastaldi, Screenplay : Fulvio Morsella
Selvfølgelig, nu du kan se film hensyn Jeg hedder stadig Nobody helt længde og har den hyperlink til dette flick Jeg hedder stadig Nobody in Best Video Format.


Tags: prison, hostage, officer, outlaw, native american,

0 comments:

Post a Comment